Pomysły na fit kolację #1

Pomysły na fit kolację #1

Rozpoczynamy cykl z przepisami na lekkie kolacje! 🙂

Łosoś to bardzo smaczna i zdrowa ryba, idealna na lekką kolację. Przygotujcie ją według prostego przepisu.

Potrzebujecie: – filet z łososia – ok. 150 g, – 2 łyżki oleju rzepakowego, – 1 łyżeczka miodu, – sok z połowy cytryny, – ząbek czosnku, – sól i czarny pieprz, – pół łyżeczki mielonej kolendry.

Składniki na sos: – szklanka jogurtu naturalnego, – 2 ogórki zielone, – 4 ząbki czosnku, – sól i pieprz ziołowy.

Przygotowujemy marynatę: mieszamy ze sobą olej, miód, cytrynę, kolendrę, czosnek, sól i pieprz. Filet myjemy i osuszamy, a następnie marynujemy go i odkładamy do lodówki na pół godziny. Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 220°C przez 15 minut. W międzyczasie przygotowujemy sos: szklankę jogurtu mieszamy ze startymi na małych oczkach ogórkami i czosnkiem przeciśniętym przez praskę. Doprawiamy pieprzem ziołowym i solą.

Łososia zajadamy z sosem w połączeniu z np. ugotowanymi szparagami. Smacznego!

Zamów