Jak pokonać ochotę na fast foody

Jak pokonać ochotę na fast foody

Mamy dla Was kilka tipów, jak trzymać się z daleka od tłustych frytek czy hamburgerów.

①. Starajcie się nie wychodzić z domu głodni. Miejcie przy sobie zawsze zdrowe przekąski, np. owoce, orzechy lub domowe batoniki musli.

②. Kiedy dopadnie Was wielki głód na mieście, nie zapychajcie się od razu cheeseburgerem. Znajdźcie miejsce z domowymi obiadami lub zupami (w niektórych miastach są już restauracje z zupami na wynos w wygodnych kubkach).

③. Jeśli czujecie, że macie wielką ochotę na  – upieczcie ziemniaki lub bataty w piekarniku. Sos możecie zrobić na bazie jogurtu i czosnku.

④. Hamburgery również możecie przyrządzić sami – wybierzcie pieczywo pełnoziarniste, przygotujcie kotlety z mielonego indyka i dodajcie sporo warzyw do środka!

⑤. Jeśli jednak naprawdę macie ochotę na fast fooda na mieście – najlepiej wybierzcie kebaba. Poproście o dużą ilość warzyw (przede wszystkim świeżych – sałaty, pomidorów, ogórków) i ograniczcie sosy (najczęściej są bardzo tłuste i kaloryczne). Dobrze byłoby zamówić kebaba na talerzu i nie jeść dodatkowo bułki czy tortilli (mają wysoki indeks glikemiczny).

Zamów