Menu

Be Diet Optimal

Tygodniowe menu (21.01.2019 – 27.01.2019)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
Poniedziałek
Czekoladowa owsianka na mleku kokosowym
Koktajl sezamowyKolorowa kasza bulgur z cieciorkąPenne arrabbiataZupa jarzynowa z grzanką z mozarellą
WtorekPasta z pieczonej marchewki i paprykiKoktajl BountyPęczotto z indykiem i owocamiPieczony batatSałatka z komosą i groszkiem cukrowym
ŚrodaPlacki bananowe z kakao i jogurtem greckimSałatka z pomidorów i mozzarelli z pestoMango curryKoktajl sezonowyKrem z gruszki i pora
CzwartekTrio pastTapioka z musem truskawkowymIndyk z makaronem i leczoJabłko z sosem chałwowymOmlet ze szpinakiem
PiątekTruskawkowe naleśniczki i owocami i jogurtemKoktajl porzeczkowo – kakaowyPlacki warzywne z cukinii i marchwiSałatka ziemniaczana z lekkim sosem jogurtowymZupa tajska
SobotaMini bułeczka własnego wypieku z pastą ze szpinaku i fetyBudyń jaglany z bananemIndyk z dyniowym sosem i pieczonymi batatami z rozmarynemKoktajl kawowo – cynamonowyHummus z suszonymi pomidorami
NiedzielaCynamonowy omlet z waniliowym jogurtem i rodzynkami
Sałatka z winogronami i kozim serem i dressingiem malinowym
Łosoś z kolorowym kuskusemKoktajl szarlotkowyWarzywne frytki z sosem tzatziki

 

Be Diet Vege + Ryba

Tygodniowe menu (21.01.2019 – 27.01.2019)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekCzekoladowa owsianka na mleku kokosowymKoktajl sezamowyKolorowa kasza bulgur z cieciorkPenne arrabbiataZupa jarzynowa z grzanką z mozarellą
WtorekPasta z pieczonej marchewki i paprykiKoktajl BountySandacz z pęczetto, soczewicą i owocamiPieczony batatSałatka z komosą i groszkiem cukrowym
ŚrodaPlacki bananowe z kakao i jogurtem greckimSałatka z pomidorów i mozzarelli z pestoMango curryKoktajl sezonowyKrem z gruszki i pora
CzwartekTrio pastTapioka z musem truskawkowymMakaron z fetą i leczoJabłko z sosie chałwowymOmlet ze szpinakiem
PiątekTruskawkowe naleśniczki i owocami i jogurtemKoktajl porzeczkowo – kakaowyPlacki warzywne z cukinii i marchwiSałatka ziemniaczana z lekkim sosem jogurtowymZupa tajska
SobotaMini bułeczka własnego wypieku z pastą ze szpinaku i fetyBudyń jaglany z bananemWarzywna quinoa z pieczonymi batatami z rozmarynemKoktajl kawowo – cynamonowyHummus z suszonymi pomidorami
NiedzielaCynamonowy omlet z waniliowym jogurtem i rodzynkamiSałatka z winogronami i kozim serem i dressingiem malinowymŁosoś z kolorowym kuskusemKoktajl szarlotkowyWarzywne frytki z sosem tzatziki

 

Be Diet Vege

 

Tygodniowe menu (21.01.2019 – 27.01.2019)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekCzekoladowa owsianka na mleku kokosowymKoktajl sezamowyKolorowa kasza bulgur z cieciorkąPenne arrabbiataZupa jarzynowa z grzanką z mozarellą
WtorekPasta z pieczonej marchewki i paprykiKoktajl BountyPęczotto z soczewicą i owocamiPieczony batatSałatka z komosą i groszkiem cukrowym
ŚrodaPlacki bananowe z kakao i jogurtem greckimSałatka z pomidorów i mozzarelli z pestoMango curryKoktajl sezonowyKrem z gruszki i pora
CzwartekTrio pastTapioka z musem truskawkowymMakaron z fetą i leczoJabłko z sosie chałwowymOmlet ze szpinakiem
PiątekTruskawkowe naleśniczki i owocami i jogurtemKoktajl porzeczkowo – kakaowyPlacki warzywne z cukinii i marchwiSałatka ziemniaczana z lekkim sosem jogurtowymZupa tajska
SobotaMini bułeczka własnego wypieku z pastą ze szpinaku i fetyBudyń jaglany z bananemWarzywna quinoa z pieczonymi batatami z rozmarynemKoktajl kawowo – cynamonowyHummus z suszonymi pomidorami
NiedzielaCynamonowy omlet z waniliowym jogurtem i rodzynkamiSałatka z winogronami i kozim serem i dressingiem malinowymPulpety z bazyliowym tofu i kolorowy kuskusKoktajl szarlotkowyWarzywne frytki z sosem tzatziki