Menu

Be Diet Optimal

Tygodniowe menu (20.01.2020 – 26.01.2020) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Pasta z białej fasoli i pieczonego buraka z mini bułeczkami Panna cotta kawowa z musem truskawkowym Indyk na sosie kalafiorowym z curry, marchewką baby Smoothie malina, banan, jabłko, mięta Sałatka z serem lazur i makaronem orkiszowym
Wtorek Placki bananowe z kakao i owocami Sałatka z kozim serem, winogronami i migdałami Łosoś w sosie koperkowym z frytkami warzywnymi Smoothie jagodowo-pomarańczowe Gryczany krupniaczek z cukinią
Środa Omlet ze szpinakiem Kokosowa tapioka z musem z owoców leśnych Kurczak po meksykańsku z ryżem brązowym Smoothie ananas-mango Sałatka z serem camembert i sosem vinegret
Czwartek Migdałowa owsianka z superfoods guaraną i świeżymi owocami Koktajl wiśnia w czekoladzie Wołowina po tajsku Zupa ogórkowa Sałatka ze świeżymi warzywami, komosą ryżową i serem Bałkańskim
Piątek Brokułowe muffiny z dipem ziołowym Koktajl kawowy Warzywny bowl Mini caprese z pesto bazyliowym Mezes z humusem, marynowanymi oliwkami i pastą z pieczonych warzyw
Sobota Jaglanka z sosem tahini i granatem Koktajl Bounty Halibut w sosie curry z dynią i brokułami Pieczone warzywa z sezamem Sałatka z fasolą i karczochami
Niedziela Pasta z cukinii i ciecierzycy z warzywami i pieczywem Pełnoziarniste ciasto marchewkowe Zielone warzywa w sosie wasabi z kurczakiem Koktajl szarlotkowy Krem z białych warzyw z tartufatą i ziołowymi grzankami

 

Be Diet Vege + Ryba

Tygodniowe menu (20.01.2020 – 26.01.2020) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Pasta z białej fasoli i pieczonego buraka z mini bułeczkami Panna cotta kawowa z musem truskawkowym Placki brokułowe z mozzarellą, kasza pęczak z marchewką baby Smoothie malina, banan, jabłko, mięta Sałatka z serem lazur i makaronem orkiszowym
Wtorek Placki bananowe z kakao i owocami Sałatka z kozim serem, winogronami i migdałami Łosoś w sosie koperkowym z frytkami warzywnymi Smoothie jagodowo-pomarańczowe Gryczany krupniaczek z cukinią
Środa Omlet ze szpinakiem Kokosowa tapioka z musem z owoców leśnych Warzywa po meksykańsku z ryżem brązowym Smoothie ananas-mango Sałatka z serem camembert i sosem vinegret
Czwartek Migdałowa owsianka z superfoods guaraną i świeżymi owocami Koktajl wiśnia w czekoladzie Dorsz z pak choi i makaronem ryżowym Zupa ogórkowa Sałatka ze świeżymi warzywami, komosą ryżową i serem Bałkańskim
Piątek Brokułowe muffiny z dipem ziołowym Koktajl kawowy Warzywny bowl Mini caprese z pesto bazyliowym Mezes z humusem, marynowanymi oliwkami i pastą z pieczonych warzyw
Sobota  Jaglanka z sosem tahini i granatem Koktajl Bounty Halibut w sosie curry z dynią i brokułami Pieczone warzywa z sezamem Sałatka z fasolą i karczochami
Niedziela Pasta z cukinii i ciecierzycy z warzywami i pieczywem Pełnoziarniste ciasto marchewkowe Zielone tofu z warzywami w sosie wasabi z makaronem orzo Koktajl szarlotkowy Krem z białych warzyw z tartufatą i ziołowymi grzankami

 

Be Diet Vege

 

Tygodniowe menu (20.01.2019 –16.01.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Pasta z białej fasoli i pieczonego buraka z mini bułeczkami Panna cotta kawowa z musem truskawkowym Placki brokułowe z mozzarellą, kasza pęczak z marchewką baby Smoothie malina, banan, jabłko, mięta Sałatka z serem lazur i makaronem orkiszowym
Wtorek Placki bananowe z kakao i owocami Sałatka z kozim serem, winogronami i migdałami Burger z tofu na sosie BBQ z warzywnymi frytkami Smoothie jagodowo-pomarańczowe Gryczany krupniaczek z cukinią
Środa Omlet ze szpinakiem Kokosowa tapioka z musem z owoców leśnych Warzywa po meksykańsku z ryżem brązowym Smoothie ananas-mango Sałatka z serem camembert i sosem vinegret
Czwartek Migdałowa owsianka z superfoods guaraną i świeżymi owocami Koktajl wiśnia w czekoladzie Tofu z pak choi i makaronem ryżowym Zupa ogórkowa Sałatka ze świeżymi warzywami, komosą ryżową i serem Bałkańskim
Piątek Brokułowe muffiny z dipem ziołowym Koktajl kawowy Warzywny bowl Mini caprese z pesto bazyliowym Mezes z humusem, marynowanymi oliwkami i pastą z pieczonych warzyw
Sobota Jaglanka z sosem tahini i granatem Koktajl Bounty Curry z dynią ,czarną soczewicą i prażonymi orzechami nerkowca Pieczone warzywa z sezamem Sałatka z fasolą i karczochami
Niedziela Pasta z cukinii i ciecierzycy z warzywami i pieczywem Pełnoziarniste ciasto marchewkowe Zielone tofu z warzywami w sosie wasabi z makaronem orzo Koktajl szarlotkowy Krem z białych warzyw z tartufatą i ziołowymi grzankami