Menu

Be Diet Optimal

Tygodniowe menu (23.09.2019 – 29.09.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Jaglanka z belgijską białą czekoladą i ananasem Koktajl malinowy Indyk w sosie z pieczonych warzyw z kaszą gryczaną i marchewką z groszkiem Krem buraczany z mlekiem kokosowym Sałatka z serem kozim, gruszką i orzechami
Wtorek Pasta warzywna z pieczywem Koktajl mango ze szpinakiem Garam masala z czerwonym ryżem Deser migdałowy z amarantusem i musem z owoców leśnych Gulasz warzywny z cieciorką i kaszą bulgur
Środa Omlet z suszonymi pomidorami Jogurt naturalny z morelowym musem i granolą Makaron sojowy z piersią kurczaka, warzywami i prażonymi orzechami Smoothie jabłko, mango, jarmuż Sałatka z serem Sirtakis i dipem miodowo-musztardowym
Czwartek Czekoladowe naleśniki z waniliowym twarożkiem i musem truskawkowym Smoothie brzoskwiniowo-malinowe z miętą Sandacz w sosie koperkowym z kasza pęczak i warzywami Krem z dyni z prażonymi pestkami Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, serem mozzarella i pietruszkowym pesto
Piątek Zielony hummus ze świeżymi warzywami Budyń jaglany z bananem i jagodami Goji Kotlety ziemniaczane z sosem tzatzyki i mixem sałat Koktajl jagodowy Soczewica w mleczku kokosowym
Sobota Pasta twarogowa z pomidorami suszonymi i pestkami słonecznika Smoothie pomarańczowo-brzoskwiniowe Keftedes w sosie pomidorowym z pitą Owsiane pieguski Sałatka z tuńczykiem i kukurydzą na komosie ryżowej
Niedziela Owsianka z musem wiśniowym Jabłka prażone z jogurtem i orzechami włoskimi Burger z soczewicy z natką pietruszki i sosem czosnkowym Zupa krem z brokułów Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami

 

Be Diet Vege + Ryba

Tygodniowe menu (23.09.2019 – 29.09.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Jaglanka z belgijską białą czekoladą i ananasem Koktajl malinowy Łosoś w sosie z pieczonych warzyw z kaszą gryczaną i marchewką z groszkiem Krem buraczany z mlekiem kokosowym Sałatka z serem kozim, gruszką i orzechami
Wtorek Pasta warzywna z pieczywem Koktajl mango ze szpinakiem Garam masala z dorszem i czerwonym ryżem Deser migdałowy z amarantusem i musem z owoców leśnych Gulasz warzywny z cieciorką i kaszą bulgur
Środa Omlet z suszonymi pomidorami Jogurt naturalny z morelowym musem i granolą Makaron sojowy z tofu, warzywami i prażonymi orzechami Smoothie jabłko, mango, jarmuż Sałatka z serem Sirtakis i dipem miodowo-musztardowym
Czwartek Czekoladowe naleśniki z waniliowym twarożkiem i musem truskawkowym Smoothie brzoskwiniowo-malinowe z miętą Sandacz w sosie koperkowym z kasza pęczak i warzywami Krem z dyni z prażonymi pestkami Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, serem mozzarella i pietruszkowym pesto
Piątek Zielony hummus ze świeżymi warzywami Budyń jaglany z bananem i jagodami Goji Kotlety ziemniaczane z sosem tzatzyki i mixem sałat Koktajl jagodowy Soczewica w mleczku kokosowym
Sobota  Pasta twarogowa z pomidorami suszonymi i pestkami słonecznika Smoothie pomarańczowo-brzoskwiniowe Keftedes z tofu z sosem pomidorowym i pita Owsiane pieguski Sałatka z tuńczykiem i kukurydzą na komosie ryżowej
Niedziela Owsianka z musem wiśniowym Jabłka prażone z jogurtem i orzechami włoskimi Burger z soczewicy z natką pietruszki i sosem czosnkowym Zupa krem z brokułów Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami

 

Be Diet Vege

 

Tygodniowe menu (23.09.2019 – 29.09.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Jaglanka z belgijską białą czekoladą i ananasem Koktajl malinowy Kasza gryczana z batatami, czarną soczewicą i szpinakiem Krem buraczany z mlekiem kokosowym Sałatka z serem kozim, gruszką i orzechami
Wtorek Pasta warzywna z pieczywem Koktajl mango ze szpinakiem Vegetable masala z czerwonym ryżem Deser migdałowy z amarantusem i musem z owoców leśnych Gulasz warzywny z cieciorką i kaszą bulgur
Środa Omlet z suszonymi pomidorami Jogurt naturalny z morelowym musem i granolą Makaron sojowy z tofu, warzywami i prażonymi orzechami Smoothie jabłko, mango, jarmuż Sałatka z serem Sirtakis i dipem miodowo-musztardowym
Czwartek Czekoladowe naleśniki z waniliowym twarożkiem i musem truskawkowym Smoothie brzoskwiniowo-malinowe z miętą Pęczak w sosie koperkowym z warzywami Krem z dyni z prażonymi pestkami Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, serem mozzarella i pietruszkowym pesto
Piątek Zielony hummus ze świeżymi warzywami Budyń jaglany z bananem i jagodami Goji Kotlety ziemniaczane z sosem tzatzyki i mixem sałat Koktajl jagodowy Soczewica w mleczku kokosowym
Sobota Pasta twarogowa z pomidorami suszonymi i pestkami słonecznika Smoothie pomarańczowo-brzoskwiniowe Keftedes z tofu z sosem pomidorowym i pita Owsiane pieguski Sałatka z serem Bałkańskim i kukurydzą na komosie ryżowej
Niedziela Owsianka z musem wiśniowym Jabłka prażone z jogurtem i orzechami włoskimi Burger z soczewicy z natką pietruszki i sosem czosnkowym Zupa krem z brokułów Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami

 

Działamy w miastach: