Menu

Be Diet Optimal

Tygodniowe menu (21.10.2019 – 27.10.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Pasta z pieczonych warzyw z mini bułeczkami razowymi Koktajl mango lassi Chilli con carne z ryżem brązowym Deser kokosowo-czekoladowy z amarantusem i musem wiśniowym Zupa miso z makaronem soba i tofu
Wtorek Owsianka z musem malinowym Koktajl jabłko, gruszka, ogórek Curry buraczkowe z łososiem i ryżem basmati Sernik kawowy Sałatka ze świeżymi warzywami i komosą ryżową
Środa Naleśniczki z chrzanowym serkiem i pstrągiem wędzonym Smoothie truskawkowo-porzeczkowe Pierś z kurczaka na kremowym puree z dyni, kasza pęczak z fasolką szparagową Krem z cukinii Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, mini mozzarellą, oliwkami i sosem vinegret
Czwartek Omlet z masłem orzechowym i jogurtem z owoców leśnych Smoothie brzoskwiniowo-pomarańczowe Gulasz z soczewicy z boczniakami i brokułami Tabbouleh Placuszki z buraka z serem kozim
Piątek Tapenada z pitą i słupkami kolorowej papryki Smoothie mango -jagody Pulpety rybne w sosie sycylijskim z makaronem penne Krem z gruszki i pora Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami
Sobota Jaglanka z musem brzoskwiniowym z marakują Koktajl truskawkowy Kotleciki brokułowe z mozzarella, kasza gryczana z marchewką baby Brukselka smażona z sezamem Sałatka z kurczakiem, serem camembert i sosem balsamicznym
Niedziela Pasta jajeczna z serem Bałkańskim i koperkiem Fit ciastka jabłkowe Indyk w sosie teriyaki z ryżem czerwonym i warzywami Orzechowy krem z batatów Leczo z kaszą bulgur

 

Be Diet Vege + Ryba

Tygodniowe menu (21.10.2019 – 27.10.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Pasta z pieczonych warzyw z mini bułeczkami razowymi
Koktajl mango lassi
Chilli sin carne z ryżem brązowym Deser kokosowo-czekoladowy z amarantusem i musem wiśniowym Zupa miso z makaronem soba i tofu
Wtorek Owsianka z musem malinowym Koktajl jabłko, gruszka, ogórek Curry buraczkowe z łososiem i ryżem basmati Sernik kawowy Sałatka ze świeżymi warzywami i komosą ryżową
Środa Naleśniczki z chrzanowym serkiem i pstrągiem wędzonym Smoothie truskawkowo-porzeczkowe Kasza pęczak z dynią, ciecierzycą, jarmużem i prażonymi orzechami nerkowca Krem z cukinii Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, mini mozzarellą, oliwkami i sosem vinegret
Czwartek Omlet z masłem orzechowym i jogurtem z owoców leśnych Smoothie brzoskwiniowo-pomarańczowe Gulasz z soczewicy z boczniakami i brokułami Tabbouleh Placuszki z buraka z serem kozim
Piątek Tapenada z pitą i słupkami kolorowej papryki Smoothie mango -jagody Pulpety rybne w sosie sycylijskim z makaronem penne Krem z gruszki i pora Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami
Sobota  Jaglanka z musem brzoskwiniowym z marakują Koktajl truskawkowy Kotleciki brokułowe z mozzarella, kasza gryczana z marchewką baby Brukselka smażona z sezamem Sałatka z serem camembert, gruszka i sosem balsamicznym
Niedziela Pasta jajeczna z serem Bałkańskim i koperkiem Fit ciastka jabłkowe Łosoś w sosie teriyaki z ryżem czerwonym i warzywami Orzechowy krem z batatów Leczo z kaszą bulgur

 

Be Diet Vege

 

Tygodniowe menu (21.10.2019 – 27.10.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Pasta z pieczonych warzyw z mini bułeczkami razowymi
Koktajl mango lassi
Chilli sin carne z ryżem brązowym Deser kokosowo-czekoladowy z amarantusem i musem wiśniowym Zupa miso z makaronem soba i tofu
Wtorek Owsianka z musem malinowym Koktajl jabłko, gruszka, ogórek Burger z soczewicy z natką pietruszki, ketchupem i surówką z ogórka Sernik kawowy Sałatka ze świeżymi warzywami, komosą ryżową i fetą
Środa Naleśniki z kozim serem Smoothie truskawkowo-porzeczkowev Kasza pęczak z dynią, ciecierzycą, jarmużem i prażonymi orzechami nerkowca Krem z cukinii Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, mini mozzarellą, oliwkami i sosem vinegret
Czwartek Omlet z masłem orzechowym i jogurtem z owoców leśnych Smoothie brzoskwiniowo-pomarańczowe Gulasz z soczewicy z boczniakami i brokułami Tabbouleh Placuszki z buraka z serem kozim
Piątek Tapenada z pitą i słupkami kolorowej papryki Smoothie mango -jagody Ziołowe pulpety z tofu w sosie sycylijskim z makaronem penne Krem z gruszki i pora Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami
Sobota Jaglanka z musem brzoskwiniowym z marakują Koktajl truskawkowy Kotleciki brokułowe z mozzarella, kasza gryczana z marchewką baby Brukselka smażona z sezamem Sałatka z serem camembert, gruszka i sosem balsamicznym
Niedziela Pasta jajeczna z serem Bałkańskim i koperkiem Fit ciastka jabłkowe Tofu w sosie teriyaki z ryżem czerwonym i warzywami Orzechowy krem z batatów Leczo z kaszą bulgur