Menu

Be Diet Optimal

Tygodniowe menu (30.03.2020 5.04.2020) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Tradycyjny hummus z pieczywem razowym i ogórkiem kwaszonym Koktajl mango ze szpinakiem Kurczak w sosie teriyaki z ryżem czerwonym i warzywami Deser kokosowo-czekoladowy z amarantusem i musem wiśniowym Krem pomidorowy z makaronem razowym i mini mozzarellą
Wtorek Owsianka migdałowa z musem malinowym Koktajl gruszkowo-bananowy Pierogi graham z bryndzą i czarnuszką Pieczone warzywa z sezamem Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami
Środa Pełnoziarniste naleśniki z pastą z soczewicy i pomidorów suszonych Smoothie z owoców leśnych z miętą Pierś z kurczaka w sosie peperonata z surówka z kiszonej kapusty Sernik pomarańczowy Sałatka orientalna z makaronem sojowym i sosem z mango
Czwartek Omlet z masłem orzechowym i jogurtem waniliowym Smoothie brzoskwiniowo-pomarańczowe Chilli con carne z ryżem brązowym Tabbouleh Placuszki z buraka z serem kozim
Piątek Tapenada z pieczywem razowym i słupkami kolorowej papryki Smoothie awokado, szpinak, jabłko Pulpety rybne w sosie sycylijskim z makaronem penne i pesto bazyliowym Krem z gruszki i pora Sałatka ze świeżymi warzywami, komosą ryżową i serem Bałkańskim
Sobota Jaglanka z musem brzoskwiniowym z marakują Koktajl truskawkowy Kotleciki brokułowe z mozzarella, kasza gryczana z marchewką baby Brukselka smażona z sezamem Sałatka z kurczakiem, serem camembert i sosem balsamicznym
Niedziela Pasta jajeczna z serem feta i szczypiorkiem Fit ciastka jabłkowe Pierś z kurczaka w sosie kokosowo-imbirowym ryż basmati z groszkiem cukrowym Krem z pomarańczowych warzyw Leczo z kaszą bulgur

 

Be Diet Vege + Ryba

Tygodniowe menu (30.03.2020 – 5.04.2020) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Tradycyjny hummus z pieczywem razowym i ogórkiem kwaszonym Koktajl mango ze szpinakiem Łosoś w sosie teriyaki z ryżem czerwonym i warzywami Deser kokosowo-czekoladowy z amarantusem i musem wiśniowym Krem pomidorowy z makaronem razowym i mini mozzarellą
Wtorek Owsianka migdałowa z musem malinowym Koktajl gruszkowo-bananowy Pierogi graham z bryndzą i czarnuszką Pieczone warzywa z sezamem Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami
Środa Pełnoziarniste naleśniki z pastą z soczewicy i pomidorów suszonych Smoothie z owoców leśnych z miętą Pęczotto z batatami, kalafiorem romanesco i jarmużem Sernik pomarańczowy Sałatka orientalna z makaronem sojowym i sosem z mango
Czwartek Omlet z masłem orzechowym i jogurtem waniliowym Smoothie brzoskwiniowo-pomarańczowe Chilli sin carne z ryżem brązowym Tabbouleh Placuszki z buraka z serem kozim
Piątek Tapenada z pieczywem razowym i słupkami kolorowej papryki Smoothie awokado, szpinak, jabłko Pulpety rybne w sosie sycylijskim z makaronem penne i pesto bazyliowym Krem z gruszki i pora Sałatka ze świeżymi warzywami, komosą ryżową i serem Bałkańskim
Sobota  Jaglanka z musem brzoskwiniowym z marakują Koktajl truskawkowy Kotleciki brokułowe z mozzarella, kasza gryczana z marchewką baby Brukselka smażona z sezamem Sałatka z serem camembert, gruszka i sosem balsamicznym
Niedziela Pasta jajeczna z serem feta i szczypiorkiem Fit ciastka jabłkowe Dorsz w sosie kokosowo-imbirowym, ryż basmati z groszkiem cukrowym Krem z pomarańczowych warzyw Leczo z kaszą bulgur

 

Be Diet Vege

 

Tygodniowe menu (30.03.2019-  05.04.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Tradycyjny hummus z pieczywem razowym i ogórkiem kwaszonym Koktajl mango ze szpinakiem Tofu w sosie teriyaki z ryżem czerwonym i warzywami Deser kokosowo-czekoladowy z amarantusem i musem wiśniowym Krem pomidorowy z makaronem razowym i mini mozzarellą
Wtorek Owsianka migdałowa z musem malinowym Koktajl gruszkowo-bananowy Pierogi graham z bryndzą i czarnuszką Pieczone warzywa z sezamem Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami
Środa Pełnoziarniste naleśniki z pastą z soczewicy i pomidorów suszonych Smoothie z owoców leśnych z miętą Pęczotto z batatami, kalafiorem romanesco i jarmużem Sernik pomarańczowy Sałatka orientalna z makaronem sojowym i sosem z mango
Czwartek Omlet z masłem orzechowym i jogurtem waniliowym Smoothie brzoskwiniowo-pomarańczowe Chilli sin carne z ryżem brązowym Tabbouleh Placuszki z buraka z serem kozim
Piątek Tapenada z pieczywem razowym i słupkami kolorowej papryki Smoothie awokado, szpinak, jabłko Ziołowe pulpety z tofu w sosie sycylijskim z makaronem penne i pesto bazyliowym Krem z gruszki i pora Sałatka ze świeżymi warzywami, komosą ryżową i serem Bałkańskim
Sobota Jaglanka z musem brzoskwiniowym z marakują Koktajl truskawkowy Kotleciki brokułowe z mozzarella, kasza gryczana z marchewką baby Brukselka smażona z sezamem Sałatka z serem camembert, gruszka i sosem balsamicznym
Niedziela Pasta jajeczna z serem feta i szczypiorkiem Fit ciastka jabłkowe Tofu pieczone w sosie kokosowo-imbirowym, ryż basmati z groszkiem cukrowym Krem z pomarańczowych warzyw Leczo z kaszą bulgur