Menu

Be Diet Optimal

Tygodniowe menu (18.03.2019 – 24.03.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Trio past Tapioka z musem truskawkowym Indyk z makaronem i leczo Jabłko z sosem chałwowym Sałatka z camembertem, orzechami włoskimi i żurawiną
Wtorek Placki bananowe z kakao i jogurtem greckim Sałatka z pomidorów i mozzarelli z pesto Mango curry z kurczakiem Koktajl jabłkowo-malinowy
Krem z gruszki i pora
Środa Pasta z pieczonej marchewki i papryki Koktajl Bounty Pęczetto z indykiem i owocami Ziemniaczane łódeczki z sosem tzatzyki Placuszki z tuńczyka
Czwartek Truskawkowe naleśniczki i owocami i jogurtem Koktajl porzeczkowo – kakaowy Spaghetti bolognese Sałatka z burakiem, kaszą gryczaną i fetą Zupa tajska z kurczakiem
Piątek Czekoladowa owsianka na mleku kokosowym Koktajl sezamowy Placuszki warzywne z cukinii i marchwi Twarożek z warzywami i czarnym sezamem Sałatka z granatem i serkiem Sirtakis
Sobota Mini bułeczka własnego wypieku z pastą ze szpinaku i fety Budyń jaglany z bananem Indyk z pieczonymi batatami z rozmarynem Koktajl mango lassi Zupa jarzynowa z prażonymi pestkami dyni
Niedziela Cynamonowy omlet z waniliowym jogurtem i rodzynkami Sałatka z winogronami i kozim serem i dressingiem malinowym Łosoś z kolorowym kuskusem Koktajl szarlotkowy Warzywne frytki z sosem tzatziki

 

Be Diet Vege + Ryba

Tygodniowe menu (18.03.2019 – 24.03.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Trio past Tapioka z musem truskawkowym
Makaron z fetą i leczo
Jabłko z sosie chałwowym Sałatka z camembertem, orzechami włoskimi i żurawiną
Wtorek Placki bananowe z kakao i jogurtem greckim
Sałatka z pomidorów i mozzarelli z pesto
Mango curry Koktajl jabłkowo-malinowy
Krem z gruszki i pora
Środa Pasta z pieczonej marchewki i papryki Koktajl Bounty Dorsz z pęczetto, soczewicą i owocami Ziemniaczane łódeczki z sosem tzatzyki Placuszki z tuńczyka
Czwartek Truskawkowe naleśniczki i owocami i jogurtem Koktajl porzeczkowo – kakaowy Spaghetti bolognese w wersji vege Sałatka z burakiem, kaszą gryczaną i fetą Zupa tajska
Piątek Czekoladowa owsianka na mleku kokosowym Koktajl sezamowy Placuszki warzywne z cukinii i marchwi Twarożek z warzywami i czarnym sezamem Sałatka z granatem i serkiem Sirtakis
Sobota Mini bułeczka własnego wypieku z pastą ze szpinaku i fety Budyń jaglany z bananem Sandacz z czarną soczewicą i warzywami Koktajl mango lassi Zupa jarzynowa z prażonymi pestkami dyni
Niedziela Cynamonowy omlet z waniliowym jogurtem i rodzynkami Sałatka z winogronami i kozim serem i dressingiem malinowym Łosoś z kolorowym kuskusem Koktajl szarlotkowy Warzywne frytki z sosem tzatziki

 

Be Diet Vege

 

Tygodniowe menu (18.03.2019 – 24.03.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Trio past Tapioka z musem truskawkowym Makaron z fetą i leczo Jabłko z sosie chałwowym Sałatka z camembertem, orzechami włoskimi i żurawiną
Wtorek Placki bananowe z kakao i jogurtem greckim Sałatka z pomidorów i mozzarelli z pesto Mango curry Koktajl jabłkowo-malinowy Krem z gruszki i pora
Środa Pasta z pieczonej marchewki i papryki Koktajl Bounty Pęczetto z soczewicą i owocami Ziemniaczane łódeczki z sosem tzatzyki
Placuszki z tuńczyka
Czwartek Truskawkowe naleśniczki i owocami i jogurtem Koktajl porzeczkowo – kakaowy Spaghetti bolognese w wersji vege Sałatka z burakiem, kaszą gryczaną i fetą Zupa tajska
Piątek Czekoladowa owsianka na mleku kokosowym Koktajl sezamowy Placuszki warzywne z cukinii i marchwi Twarożek z warzywami i czarnym sezamem Sałatka z granatem i serkiem Sirtakis
Sobota Mini bułeczka własnego wypieku z pastą ze szpinaku i fety Budyń jaglany z bananem Czarna soczewica z pieczonymi batatami z rozmarynem Koktajl mango lassi Zupa jarzynowa z prażonymi pestkami dyni
Niedziela Cynamonowy omlet z waniliowym jogurtem i rodzynkami Sałatka z winogronami i kozim serem i dressingiem malinowym Pulpety z tofu i kolorowym kuskusem w sosie pomidorowym Koktajl szarlotkowy Warzywne frytki z sosem tzatziki