Menu

Be Diet Optimal

Tygodniowe menu (11.11.2019 – 17.11.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek
Wtorek Owsianka z prażonymi płatkami migdała i musem wiśniowym Smoothie ananas, marakuja, pomarańcza Sos szpinakowy z serem pleśniowym i makaronem penne Krem z dyni z prażonymi pestkami Gulasz warzywny z cieciorką i kaszą bulgur
Środa Pasta warzywna z mini bułeczkami razowymi Koktajl mango lassi Pieczony dorsz na sosie paprykowym, ziołowe ziemniaczki Deser migdałowy z amarantusem i musem z owoców leśnych Zupa meksykańska
Czwartek Czekoladowe naleśniki z waniliowym twarożkiem i musem truskawkowym Smoothie brzoskwiniowo-malinowe z miętą Garam masala z czerwonym ryżem Warzywa pieczone z sosem ziołowym Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, serem mozzarella i pietruszkowym pesto
Piątek Zielony hummus ze świeżymi warzywami Budyń jaglany z bananem i jagodami Goji Kotlety ziemniaczane z sosem tzatzyki i mixem sałat Koktajl jagodowy Dal z czarnej soczewicy z mleczkiem kokosowym i groszkiem cukrowym
Sobota Pasta twarogowa z pomidorami suszonymi i pestkami słonecznika Smoothie pomarańczowo-brzoskwiniowe Keftedes w sosie pomidorowym z pitą Owsiane pieguski Sałatka z tuńczykiem i kukurydzą na komosie ryżowej
Niedziela Jaglanka z belgijską białą czekoladą i owocami Jabłka prażone z jogurtem i orzechami włoskimi Burger z soczewicy z natką pietruszki i sosem czosnkowym Zupa krem z brokułów Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami

 

Be Diet Vege + Ryba

Tygodniowe menu (11.11.2019 – 17.11.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek
Wtorek Owsianka z prażonymi płatkami migdała i musem wiśniowym Smoothie ananas, marakuja, pomarańcza Sos szpinakowy z serem pleśniowym i makaronem penne Krem z dyni z prażonymi pestkami Gulasz warzywny z cieciorką i kaszą bulgur
Środa Pasta warzywna z mini bułeczkami razowymi Koktajl mango lassi Pieczony dorsz na sosie paprykowym, ziołowe ziemniaczki Deser migdałowy z amarantusem i musem z owoców leśnych Zupa meksykańska
Czwartek Czekoladowe naleśniki z waniliowym twarożkiem i musem truskawkowym Smoothie brzoskwiniowo-malinowe z miętą Garam masala z halibutem i czerwonym ryżem Warzywa pieczone z sosem ziołowym Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, serem mozzarella i pietruszkowym pesto
Piątek Zielony hummus ze świeżymi warzywami Budyń jaglany z bananem i jagodami Goji Kotlety ziemniaczane z sosem tzatzyki i mixem sałat Koktajl jagodowy Dal z czarnej soczewicy z mleczkiem kokosowym i groszkiem cukrowym
Sobota  Pasta twarogowa z pomidorami suszonymi i pestkami słonecznika Smoothie pomarańczowo-brzoskwiniowe Keftedes z tofu z sosem pomidorowym i pita Owsiane pieguski Sałatka z tuńczykiem i kukurydzą na komosie ryżowej
Niedziela Jaglanka z belgijską białą czekoladą i owocami Jabłka prażone z jogurtem i orzechami włoskimi Burger z soczewicy z natką pietruszki i sosem czosnkowym Zupa krem z brokułów Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami

 

Be Diet Vege

 

Tygodniowe menu (11.11.2019 – 17.11.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek
Wtorek Owsianka z prażonymi płatkami migdała i musem wiśniowym Smoothie ananas, marakuja, pomarańcza Sos szpinakowy z serem pleśniowym i makaronem penne Krem z dyni z prażonymi pestkami Gulasz warzywny z cieciorką i kaszą bulgur
Środa Pasta warzywna z mini bułeczkami razowymi Koktajl mango lassi Kasza gryczana z batatami, czarną soczewicą i jarmużem Deser migdałowy z amarantusem i musem z owoców leśnych Zupa meksykańska
Czwartek Czekoladowe naleśniki z waniliowym twarożkiem i musem truskawkowym Smoothie brzoskwiniowo-malinowe z miętą Vegetable masala z czerwonym ryżem Warzywa pieczone z sosem ziołowym Sałatka z makaronem pełnoziarnistym, serem mozzarella i pietruszkowym pesto
Piątek Zielony hummus ze świeżymi warzywami Budyń jaglany z bananem i jagodami Goji Kotlety ziemniaczane z sosem tzatzyki i mixem sałat Koktajl jagodowy Dal z czarnej soczewicy z mleczkiem kokosowym i groszkiem cukrowym
Sobota Pasta twarogowa z pomidorami suszonymi i pestkami słonecznika Smoothie pomarańczowo-brzoskwiniowe Keftedes z tofu z sosem pomidorowym i pita Owsiane pieguski Sałatka z serem Bałkańskim i kukurydzą na komosie ryżowej
Niedziela Jaglanka z belgijską białą czekoladą i owocami Jabłka prażone z jogurtem i orzechami włoskimi Burger z soczewicy z natką pietruszki i sosem czosnkowym Zupa krem z brokułów Sałatka z jajkiem i ziołowymi grzankami