Menu

Be Diet Optimal

Tygodniowe menu (15.07.2019 – 21.07.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Omlet z masłem orzechowym Mini caprese Łosoś z młodymi ziemniakami i koperkiem Koktajl jabłko, gruszka, ogórek Sałatka ze świeżymi warzywami i komosą ryżową
Wtorek Pasta warzywna z pieczywem Smoothie mango -jagody Chicken garam masala z czerwonym ryżem Sałatka z  fasolą Krem z kukurydzy, kalafiora i fenkułu z pesto
Środa Naleśniki straciatella z owocami Smoothie truskawka, banan, jabłko, mięta Spaghetti razowe z suszonymi pomidorami i oliwą Razowa kanapka z indykiem i jalapeno Sałatka z kaszą kuskus i groszkiem cukrowym
Czwartek Owsianka z musem z marakui Smoothie brzoskwiniowo-pomarańczowe Chilli con carne z ryżem basmati Zupa azjatycka z tofu Sałatka z tuńczykiem, jajkiem i razowymi grzankami
Piątek Tapenada z pieczywem i papryką Smoothie wieloowocowe Gulasz z soczewicy z grzybami i brokułami Krem z cukinii Placuszki z buraka z serem kozim
Sobota Pasta jajeczna z serem Bałkańskim i koperkiem Koktajl truskawkowy Kurczak w sosie wasabi z makaronem orzo Brukselka smażona z sezamem Sałatka z łososiem wędzonym i dipem miodowo-musztardowym
Niedziela Jaglanka z musem malinowym Fit ciastka jabłkowe Warzywny bowl Orzechowy krem z batatów Makaron penne z zielonym pesto

 

Be Diet Vege + Ryba

Tygodniowe menu (15.07.2019 – 21.07.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Omlet z masłem orzechowym Mini caprese Łosoś z młodymi ziemniakami i koperkiem Koktajl jabłko, gruszka, ogórek Sałatka ze świeżymi warzywami i komosą ryżową
Wtorek Pasta warzywna z pieczywem Smoothie mango -jagody Garam masala z sandaczem i czerwonym ryżem Sałatka z  fasolą Krem z kukurydzy, kalafiora i fenkułu z pesto
Środa Naleśniki straciatella z owocami Smoothie truskawka, banan, jabłko, mięta Spaghetti razowe z suszonymi pomidorami i oliwą Razowa kanapka z pastą z pieczonego buraka i jalapeno Sałatka z kaszą kuskus i groszkiem cukrowym
Czwartek Owsianka z musem z marakui Smoothie brzoskwiniowo-pomarańczowe Chilli sin carne z ryżem basmati Zupa azjatycka z tofu Sałatka z tuńczykiem, jajkiem i razowymi grzankami
Piątek Tapenada z pieczywem i papryką Smoothie wieloowocowe Gulasz z soczewicy z grzybami i brokułami Krem z cukinii Placuszki z buraka z serem kozim
Sobota  Pasta jajeczna z serem Bałkańskim i koperkiem Koktajl truskawkowy Makaron orzo z bakłażanem, tofu w sosie pomidorowym Brukselka smażona z sezamem Sałatka z łososiem wędzonym i dipem miodowo-musztardowym
Niedziela Jaglanka z musem malinowym Fit ciastka jabłkowe Warzywny bowl Orzechowy krem z batatów Makaron penne z zielonym pesto

 

Be Diet Vege

 

Tygodniowe menu (15.07.2019 – 21.07.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Omlet z masłem orzechowym Mini caprese Młode ziemniaki w sosie kurkowym Koktajl jabłko, gruszka, ogórek Sałatka ze świeżymi warzywami i komosą ryżową
Wtorek Pasta warzywna z pieczywem Smoothie mango -jagody Vegetable masala z czerwonym ryżem Sałatka z  fasolą Krem z kukurydzy, kalafiora i fenkułu z pesto
Środa Naleśniki straciatella z owocami Smoothie truskawka, banan, jabłko, mięta Spaghetti razowe z suszonymi pomidorami i oliwą Razowa kanapka z pastą z pieczonego buraka i jalapeno Sałatka z kaszą kuskus i groszkiem cukrowym
Czwartek Owsianka z musem z marakui Smoothie brzoskwiniowo-pomarańczowe Chilli sin carne z ryżem basmati Zupa azjatycka z tofu Sałatka z jajkiem i razowymi grzankami
Piątek Tapenada z pieczywem i papryką Smoothie wieloowocowe Gulasz z soczewicy z grzybami i brokułami Krem z cukinii Placuszki z buraka z serem kozim
Sobota Pasta jajeczna z serem Bałkańskim i koperkiem Koktajl truskawkowy Makaron orzo z bakłażanem, tofu w sosie pomidorowym Brukselka smażona z sezamem Sałatka z mozzarellą i sosem miodowo-musztardowym
Niedziela Jaglanka z musem malinowym Fit ciastka jabłkowe Warzywny bowl Orzechowy krem z batatów Makaron penne z zielonym pesto

 

Działamy w miastach: