Menu

Be Diet Optimal

Tygodniowe menu (20.05.2019 – 26.05.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Domowe mini bułeczki z pastą z bakłażana Kokosowa tapioka z musem truskawkowym Pierś z kurczaka z fasolką szparagową w sosie cytrynowym Koktajl mango-imbir Sałatka grecka
Wtorek Jaglanka z belgijską białą czekoladą i owocami Koktajl jabłkowo-malinowy Makaron z pieczonym serem Sirtakis i sosem pomidorowym Krem z brokułów i szpinaku Pieczony batat
Środa Omlet z suszonymi pomidorami Twarożek na słodko z mango Ragout z kaszą pęczak i indykiem Koktajl na piękną cerę Sałatka z rodzynkami, orzechami i mozarellą
Czwartek Placki z płatkami owsianymi Koktajl Kokosowy Wołowina po tajsku Krem z pomarańczowych warzyw z mango Kanapki z fetą i burakiem
Piątek Pasta z czerwonej soczewicy i słonecznika Koktajl jagodowy Kotlety z kalafiora z kaszą jaglaną i dodatkami
Krem z gruszki i pora
Sałatka nicejska
Sobota Kolorowy hummus z warzywami Dietetyczne ciastka owsiane Makaron aglio olio z kaparami Koktajl Love Story Pieczone warzywa z sezamem i sosem ziołowym
Niedziela Owsianka z jabłkiem i orzechami Naturalny eliksir młodości Łosoś z ryżem czerwonym i warzywami Jogurt z bananem, miodem i tahini Sałatka z groszkiem cukrowym

 

Be Diet Vege + Ryba

Tygodniowe menu (20.05.2019 – 26.05.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Domowe mini bułeczki z pastą z bakłażana Kokosowa tapioka z musem truskawkowym Dorsz z fasolką szparagową w sosie cytrynowym Koktajl mango-imbir Sałatka grecka
Wtorek Jaglanka z belgijską białą czekoladą i owocami Koktajl jabłkowo-malinowy Makaron z pieczonym serem Sirtakis i sosem pomidorowym Krem z brokułów i szpinaku Pieczony batat
Środa Omlet z suszonymi pomidorami Twarożek na słodko z mango Ragout z kaszą pęczak i fetą Koktajl na piękną cerę
Sałatka z rodzynkami, orzechami i mozarellą
Czwartek Placki z płatkami owsianymi Koktajl Kokosowy Dorsz czarny z pak choi i makaronem ryżowym Krem z pomarańczowych warzyw z mango Kanapki z fetą i burakiem
Piątek Pasta z czerwonej soczewicy i słonecznika Koktajl jagodowy Kotlety z kalafiora z kaszą jaglaną i dodatkami Krem z gruszki i pora Sałatka nicejska
Sobota Kolorowy hummus z warzywami Dietetyczne ciastka owsiane Makaron aglio olio z kaparami Koktajl Love Story Pieczone warzywa z sezamem i sosem ziołowym
Niedziela Owsianka z jabłkiem i orzechami Naturalny eliksir młodości Łosoś z ryżem czerwonym i warzywami Jogurt z bananem, miodem i tahini Sałatka z groszkiem cukrowym

 

Be Diet Vege

 

Tygodniowe menu (20.05.2019 – 26.05.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Domowe mini bułeczki z pastą z bakłażana Kokosowa tapioka z musem truskawkowym Ryż basmati z fasolką szparagową i tofu w sosie cytrynowym Koktajl mango-imbir Sałatka grecka
Wtorek Jaglanka z belgijską białą czekoladą i owocami Koktajl jabłkowo-malinowy Makaron z pieczonym serem Sirtakis i sosem pomidorowym Krem z brokułów i szpinaku Pieczony batat
Środa Omlet z suszonymi pomidorami Twarożek na słodko z mango Ragout z kaszą pęczak i fetą Koktajl na piękną cerę Sałatka z rodzynkami, orzechami i mozarellą
Czwartek Placki z płatkami owsianymi Koktajl Kokosowy Tofu z pak choi i makaronem ryżowym Krem z pomarańczowych warzyw z mango Kanapki z fetą i burakiem
Piątek Pasta z czerwonej soczewicy i słonecznika Koktajl jagodowy Kotlety z kalafiora z kaszą jaglaną i dodatkami Krem z gruszki i pora Sałatka nicejska w wersji wegetariańskiej
Sobota Kolorowy hummus z warzywami Dietetyczne ciastka owsiane Makaron aglio olio z kaparami Koktajl Love Story Pieczone warzywa z sezamem i sosem ziołowym
Niedziela Owsianka z jabłkiem i orzechami Naturalny eliksir młodości Czerwony ryż z tofu i warzywami Jogurt z bananem, miodem i tahini Sałatka z groszkiem cukrowym

 

Działamy w miastach: