Menu

Be Diet Optimal

Tygodniowe menu (24.02.2020 – 1.03.2020) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Pasta z pieczonej papryki z orzechami, mini bułeczki Smoothie z owoców leśnych z miętą Indyk z makaronem ryżowym i pak choi Deser chia z musem wiśniowym Sałatka z bryndzą i kaszą kuskus
Wtorek Muffiny z łososiem i szpinakiem, dip musztardowy Koktajl kokosowy Leczo z czerwoną fasolą i kaszą orkiszową Sałatka z gruszką i sosem balsamiczno- truskawkowym Aromatyczna pita z kolorowym hummusem
Środa Gryczanka malinowa z superfoods surowymi ziarnami kakao Koktajl Love Story Spaghetti putanesca Krem z białych warzyw z tartufatą Sałatka z mozzarellą, komosą ryżową i sosem musztardowym
Czwartek Pastą jajeczna z tuńczykiem i pieczywem razowym Pomarańczowy pudding z kaszy manny z musem owocowym Zielone curry z piersią kurczaka Smoothie mango-ananas Naleśniki z portobello i serkiem
Piątek Placuszki owsiane z superfoods morwą białą Mus czekoladowy z awokado i banana Łosoś z zielonym pieprzem, kaszą pęczak i surówką z kiszonej kapusty Sałatka grecka Krem szczawiowy z jajkiem
Sobota Serek z ziarenkową posypką Koktajl “bomba antyoksydantów” Tofu w ostrym sosie pomarańczowym z ryżem czerwonym i warzywami Parfait z jogurtem straciatella, musem truskawkowym i kokosową granolą Placki warzywne z dipem pietruszkowym
Niedziela Morelowa jaglanka z brzoskwiniami i kokosem Sernik czekoladowy Filet z kurczaka w sosie z suszonych pomidorów, kasza bulgur z fasolką szparagową Krem z cukinii z prażonymi pestkami dyni Pasta brokułowa z czarnuszką i pieczywem razowym

 

Be Diet Vege + Ryba

Tygodniowe menu (24.02.2020 – 1.03.2020) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Pasta z pieczonej papryki z orzechami, mini bułeczki Smoothie z owoców leśnych z miętą Dorsz z makaronem ryżowym i pak choi Deser chia z musem wiśniowym Sałatka z bryndzą i kaszą kuskus
Wtorek Muffiny z łososiem i szpinakiem, dip musztardowy Koktajl kokosowy Leczo z czerwoną fasolą i kaszą orkiszową Sałatka z gruszką i sosem balsamiczno- truskawkowym Aromatyczna pita z kolorowym hummusem
Środa Gryczanka malinowa z superfoods surowymi ziarnami kakao Koktajl Love Story Spaghetti putanesca Krem z białych warzyw z tartufatą Sałatka z mozzarellą, komosą ryżową i sosem musztardowym
Czwartek Pastą jajeczna z tuńczykiem i pieczywem razowym Pomarańczowy pudding z kaszy manny z musem owocowym Zielone curry z ciecierzycą i prażonymi orzechami nerkowca Smoothie mango-ananas Naleśniki z portobello i serkiem
Piątek Placuszki owsiane z superfoods morwą białą Mus czekoladowy z awokado i banana Łosoś z zielonym pieprzem, kaszą pęczak i surówką z kiszonej kapusty Sałatka grecka Krem szczawiowy z jajkiem
Sobota  Serek z ziarenkową posypką Koktajl “bomba antyoksydantów” Tofu w ostrym sosie pomarańczowym z ryżem czerwonym i warzywami Parfait z jogurtem straciatella, musem truskawkowym i kokosową granolą Placki warzywne z dipem pietruszkowym
Niedziela Morelowa jaglanka z brzoskwiniami i kokosem Sernik czekoladowy Halibut w sosie z suszonych pomidorów, kasza bulgur z fasolką szparagową Krem z cukinii z prażonymi pestkami dyni Pasta brokułowa z czarnuszką i pieczywem razowym

 

Be Diet Vege

 

Tygodniowe menu (24.02.2019-  1.03.2019) Śniadanie II śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek Pasta z pieczonej papryki z orzechami, mini bułeczki Smoothie z owoców leśnych z miętą Tofu z makaronem ryżowym i pak choi Deser chia z musem wiśniowym Sałatka z bryndzą i kaszą kuskus
Wtorek Muffiny ze szpinakiem i serem pleśniowym Koktajl kokosowy Leczo z czerwoną fasolą i kaszą orkiszową Sałatka z gruszką i sosem balsamiczno- truskawkowym Aromatyczna pita z kolorowym hummusem
Środa Gryczanka malinowa z superfoods surowymi ziarnami kakao Koktajl Love Story Spaghetti putanesca Krem z białych warzyw z tartufatą Sałatka z mozzarellą, komosą ryżową i sosem musztardowym
Czwartek Pastą jajeczna z koperkiem i pieczywem razowym Pomarańczowy pudding z kaszy manny z musem owocowym Zielone curry z ciecierzycą i prażonymi orzechami nerkowca Smoothie mango-ananas Naleśniki z portobello i serkiem
Piątek Placuszki owsiane z superfoods morwą białą Mus czekoladowy z awokado i banana Pęczotto z zieloną soczewicą i pomidorami suszonymi Sałatka grecka Krem szczawiowy z jajkiem
Sobota Serek z ziarenkową posypką Koktajl “bomba antyoksydantów” Tofu w ostrym sosie pomarańczowym z ryżem czerwonym i warzywami Parfait z jogurtem straciatella, musem truskawkowym i kokosową granolą Placki warzywne z dipem pietruszkowym
Niedziela Morelowa jaglanka z musem brzoskwiniowym i kokosem Sernik czekoladowy Burger warzywny w sosie z pomidorów suszonych, kasza bulgur z fasolką szparagową Krem z cukinii z prażonymi pestkami dyni Pasta brokułowa z czarnuszką i pieczywem razowym