REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGOZ DNIA 16.12.2022r.

§1POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem programu lojalnościowego (zwanego dalej “Programem”), jest LEMA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-972) przy ulicy Branickiego 9/82, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000470500, NIP 5213643486, REGON 146505793 (zwana dalej „Organizatorem” lub„Be Diet Catering”).
  2. Głównym przedmiotem działalności Organizatora jest produkcja i dystrybucja pakietów cateringu dietetycznego (dalej „Pakiet” lub „Pakiety”) w miastach objętych dostawą tychże Pakietów.
  3. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Programu jest Organizator.
  4. Przystąpienie przez Uczestników do Programu jak i podanie danych osobowych ma charakter dowolny, lecz niezbędny do wzięcia oddziału w Programie. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia.
  5. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki Programu.
  6. Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Programu, w tym udzielaniem informacji na temat Programu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawują pracownicy i współpracownicy Organizatora.
  7. Program rozpoczyna się o godzinie 12:00 w dniu 16.12.2022 r i będzie prowadzony przez czas nieokreślony, do momentu jego odwołania lub zakończenia w inny sposób przez Organizatora. W przypadku zakończenia programu Uczestnicy będą mieli prawo do wykorzystania zgromadzonych Punktów w terminie 30 dni od daty zakończenia Programu. Po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim zgromadzone Punkty tracą ważność i zostają anulowane, a Uczestnikowi nie przysługuje prawo do ich wykorzystania w jakikolwiek sposób.
  8. Program prowadzony jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z ograniczeniem do miast, do których Organizator dostarcza Pakiety.
  9. Warunkiem przystąpienia do Programu jest bycie aktywnym klientem Be Diet Catering przez cały okres obowiązywania Programu jak również posiadanie aktywnego konta w panelu klienta Be Diet Catering założonego na stronie internetowej Organizatora (dalej „Panel Klienta”).

§2UCZESTNICTWO I ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

  1. Uczestnikami Programu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, które są aktywnymi klientami Be Diet Catering, posiadają w całym okresie prowadzenia Programu przez Organizatora aktywne konto w Panelu Klienta Be Diet Catering i które zaakceptowały niniejszy Regulamin (dalej: „Uczestnik”).
  2. Konto Uczestnika jest jego kontem indywidualnym i nie może być współdzielone z jakąkolwiek osobą trzecią, ani też nie może być takiej osobie trzeciej udostępniane w jakimkolwiek celu.
  3. Każdy Uczestnik przy przystąpieniu do Programu oświadcza, że:
    1. jest osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;
    2. zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do Programu;
    3. wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu,
    4. zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu,
    5. zapoznał się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych w tym o celach i sposobach przetwarzania oraz o przysługujących mu prawach,
    6. wyraża dobrowolną, jednoznaczną, świadomą i konkretną zgodę na kontakt marketingowy przez Organizatora poprzez zaznaczenie właściwego pola przy składaniu zamówienia.
  4. Uczestnik przystępuje do Programu poprzez podjęcie którejkolwiek z następujących czynności uprawniających Uczestnika do uzyskania punktów w Programie:
    1. ocena dań z dostarczonego Pakietu w Panelu Klienta;
    2. polecenie Pakietów Be Diet Catering osobie trzeciej z uwzględnieniem, że taka osoba nie korzystała wcześniej z usług Be Diet Catering;
    3. zaznaczenie zgód na otrzymywanie informacji handlowych w zakresie produktów i usług oferowanych przez Be Diet Catering
    4. zgłoszenie wspólnego z innym klientem adresu dostaw.
  5. Uczestnik przystępuje do Programu poprzez podjęcie którejkolwiek z następujących czynności uprawniających Uczestnika do uzyskania punktów w Programie:
    1. ocena dań z dostarczonego Pakietu w Panelu Klienta;
    2. polecenie Pakietów Be Diet Catering osobie trzeciej z uwzględnieniem, że taka osoba nie korzystała wcześniej z usług Be Diet Catering;
    3. zaznaczenie zgód na otrzymywanie informacji handlowych w zakresie produktów i usług oferowanych przez Be Diet Catering
    4. zgłoszenie wspólnego z innym klientem adresu dostaw.
  6. Uczestnik poprzez przystąpienie do Programu Lojalnościowego wyraża jednocześnie zgodę na kontakt markehngowy przez Organizatora obejmujący kontakt telefoniczny, sms oraz za pośrednictwem wiadomości e-mail.
  7. Uczestnik w każdej chwili ma prawo rezygnacji z Programu poprzez Panel Klienta. W przypadku rezygnacji z Programu przez Uczestnika wszelkie zgromadzone punkty tracą ważność i nie mogą zostać w jakikolwiek sposób wykorzystane przez Uczestnika, a Uczestnik zrzeka się w tym zakresie wszelkich roszczeń wobec Organizatora.
  8. Uczestnikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy, o której mowa w ust. 4 powyżej bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty przystąpienia do Programu, o ile Uczestnik nie wyraził zgody na wykonanie umowy w zakresie Programu przed upływem terminu do odstąpienia. Odstąpienie realizuje się poprzez złożenie stosownego oświadczenia.
  9. Uczestnik może brać udział w Programie tylko raz i tylko osobiście w okresie jego obowiązywania, bez możliwości tworzenia dodatkowych kont czy powielania kont już istniejących.
  10. Organizator zastrzega prawo do wykluczenia Uczestnika z Programu w trybie natychmiastowym w uzasadnionych przypadkach, w szczególności w przypadku rażącego naruszenia Regulaminu i innych zasad Programu w tym próby niezgodnego z Regulaminem lub bezprawnego pozyskania Punktów w Programie.
  11. Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne.
  12. Uczestnik w Programie zbiera punkty lojalnościowe za wykonywanie czynności oraz za spełnianie warunków określonych w Regulaminie (dalej „Punkty” lub „Punkty lojalnościowe”), które to Punkty lojalnościowe mogą następnie zostać wykorzystane przez Uczestnika do uzyskania rabatu na zamówienie Pakietów lub do wymiany na darmowe Pakiety.
  13. Każde 10 zdobytych przez Uczestnika Punktów lojalnościowych odpowiada wartości 1 PLN (słownie: jeden złoty polski), do wykorzystania zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  14. Liczba Punktów jest widoczna przez cały czas trwania Programu w Panelu Klienta Uczestnika.
  15. Uczestnik może wykorzystać punkty w każdym czasie obowiązywania Programu (z uwzględnieniem, że ma ich wystarczającą ilość do uzyskania rabatu lub darmowego Pakietu) i w dowolnej ilości, podczas zamawiania Pakietu będąc zalogowanym do Panelu Klienta, lub podczas telefonicznego zamawiania Pakietu u konsultanta Be Diet Catering z uwzględnieniem postanowień §3 ust .2 i ust. 3 Regulaminu.
  16. Wymiana Punktów zgodnie z ust. 9, ust. 10 oraz ust. 12 niniejszego paragrafu może być łączona z innymi promocyjnymi akcjami Organizatora, chyba że Organizator zastrzeże inaczej.
  17. 5% rabatu zostaje przyznane Uczestnikowi, który otrzymał i użył kod polecający przekazany przez innego Uczestnika Programu, nie łączy się z innymi czasowo ograniczonymi akcjami promocyjnymi Organizatora, które trwały w chwili przekazania tego kodu polecającego.
  18. Punkty lojalnościowe nie podlegają wymianie na jakiekolwiek środki pieniężne, nie mogą być uznane za pieniądz elektroniczny i nie posiadają wartości pieniądza.
  19. Uczestnik nie ma prawa do przenoszenia Punktów lojalnościowych na jakiekolwiek inne konto Uczestnika w Panelu Klienta.
  20. Uczestnik nie ma prawa przekazania Punktów lojalnościowych innemu Uczestnikowi.
  21. Organizator zastrzega prawo, po wcześniejszym umieszczeniu stosownej informacji na stronie internetowej Organizatora, do:
    1. wyłączenia naliczania punktów w Programie bez podania przyczyny;
    2. zmiany liczby punktów naliczanych za określone aktywności w Programie;
    3. wstrzymanie naliczania punktów za określone aktywności wskazane w Regulaminie;
    4. zmiany w systemie przeliczania Punktów na wartość pieniężną wyrażoną w złotych polskich (PLN);
    5. wstrzymanie obowiązywania programu lojalnościowego na czas prowadzenia innych równoległych akcji promocyjnych.
  22. Organizator zastrzega prawo do rozszerzenia lub ograniczenia katalogu przyznawanych Punktów zgodnie z §3 poniżej, jak również do organizowania akcji specjalnych, podczas trwania których Uczestnik będzie miał możliwość zdobycia dodatkowych Punktów lojalnościowych.
  23. Organizator zastrzega, że część Punktów w Programie może być przyznana jedynie nowym klientom Be Diet Catering, jak również może być przyznana tylko raz za wykonanie przez Uczestnika określonych czynności lub spełnienie określonych warunków.
  24. Punkty będą przyznawane Uczestnikom wyłącznie za w pełni zrealizowane czynności i w pełni spełnione warunki zgodnie z §3 poniżej, jak również pod warunkiem całościowego zrealizowania danej usługi przez Be Diet Catering, jeżeli taka usługa będzie powiązana w jakikolwiek sposób z przyznaniem Punktów Uczestnikowi Programu.
  25. Po upływie terminu obowiązywania Programu Punkty wszystkich Uczestników zostają anulowane i prawo do ich wymiany wygasa.
  26. W Programie nie mogą brać udziału pracownicy i współpracownicy Organizatora.
  27. Informacje o Programie a w szczególności niniejszy Regulamin będą dostępne na stronie internetowej www.bedietcatering.pl
  28. Program trwa do czasu odwołania przez Organizatora.

§ 3PUNKTY LOJALNOŚCIOWE PROGRAMU I PROGRAM STATUSOWY

  1. W ramach Programu Lojalnościowego Organizator ma prawo do dokonywania profilowania Uczestników zgodnie z niniejszym paragrafem.
  2. Be Diet Catering przyznaje Uczestnikom Punkty lojalnościowe za odpowiednie aktywności i wykonane czynności zgodnie z warunkami i wskazaniami oraz w wysokości wskazanych poniżej:
    • Wspólne dostawy
      1. jednorazowo za wskazanie tożsamego adresu dostawy Pakietów i wysyłki Pakietów na ten adres przez Be Diet Catering: dla dwóch osób – 30 punktów dla każdej osoby, dla trzech osób – 40 punktów dla każdej osoby, dla czterech osób – 50 Punktów dla każdej osoby;
      2. warunkiem do naliczenia Punktów lojalnościowych zgodnie z niniejszym punktem jest dostarczanie Pakietów pod tożsamy adres dostawy i zgłoszenie tej informacji do biura obsługi klienta Be Diet Catering.
    • Ocena dań z dostarczonego Pakietu w Panelu Klienta:
      1. za ocenę jednego dania – 2 Punkty;
      2. za ocenę menu z każdego pełnego dnia otrzymania Pakietu – 12 Punktów;
      3. przy czym Uczestnik może oceniać dania maksymalnie do dwóch dni wstecz od daty wystawiania oceny.
    • Polecenie Pakietów Be Diet Catering osobie trzeciej z uwzględnieniem, że taka osoba nie korzystała wcześniej z usług Be Diet Catering:
      1. w Panelu Klienta Uczestnika dostępny jest kod polecający, który Uczestnik może przekazać innej osobie w celu uzyskania przez tę osobę rabatu w wysokości 5% na zamówienie Pakietu;
      2. za każde 50 złotych wydane przez osobę, która dokonała zamówienia z użyciem kodu polecającego Uczestnika – Uczestnik otrzymuje 25 Punktów.
    • Zaznaczenie zgód na otrzymywanie informacji handlowych w zakresie produktów i usług oferowanych przez Be Diet Catering:
      1. zaznaczenie zgody na kontakt mailowy Organizatora z Uczestnikiem: jednorazowo 50 Punktów;
      2. zaznaczenie zgodny na kontakt przez SMS Organizatora z Uczestnikiem: jednorazowo 50 Punktów;
      3. zaznaczenie zgodny na kontakt telefoniczny Organizatora z Uczestnikiem: jednorazowo 50 Punktów;
      4. wycofanie którejkolwiek ze zgód przez zakończeniem obowiązywania Programu powoduje anulowanie przyznanych Punktów z tego tytułu.
    • Portale społecznościowe:
      1. polubienie profilu Be Diet Catering na Facebook – jednorazowo 10 punktów;
      2. polubienie profilu Be Diet Catering na Instagram – jednorazowo 10 punktów;
      3. udostępnienie posta objętego Programem na Facebook lub Instagram - 10 Punktów – przy czym warunkiem otrzymania Punktów będzie oznaczenie posta zgodnie ze wskazówkami w tym poście zawartymi, a następnie zgłoszenie faktu udostępnienia posta do biura obsługi klienta Be Diet Catering.
    • Uzyskanie odpowiedniego statusu zgodnie z ust. 4 i 5 poniżej:
      1. Status Silver – 4 Punkty za każdy zakupiony Pakiet;
      2. Status Gold – 8 Punktów za każdy zakupiony Pakiet;
      3. Status Diamond – 12 Punktów za każdy zakupiony Pakiet. Uczestnik może wykorzystać Punkty w terminie do dnia 9 stycznia każdego roku kalendarzowego.
  3. Dwukrotnie w ciągu roku kalendarzowego – w dniu 11 stycznia oraz w dniu 16 lipca każdego roku kalendarzowego niewykorzystane Punkty są anulowane i rozpoczynają się kolejne okresy zbierania Punktów, które trwają odpowiednio do 15 lipca oraz 10 stycznia każdego roku kalendarzowego.
  4. W przypadku zaznaczenia przez Uczestnika wszystkich zgód na udział w Programie oraz zgód marketingowych na otrzymywanie informacji handlowych w zakresie produktów i usług oferowanych przez Be Diet Catering Uczestnik zostaje zapisany do Programu Statusowego.
  5. Program Statusowy polega na przyznaniu Uczestnikowi korzyści opisanych w ust. 1 powyżej, w zamian za określoną łączną minimalną ilość zakupionych Pakietów zgodnie z zestawieniem poniżej – kryteria profilowania:
    1. Status Silver: pomiędzy 48 a 91 zakupionych przez Uczestnika Pakietów;
    2. Status Gold: pomiędzy 92 a 139 zakupionych przez Uczestnika Pakietów;
    3. Status Diamond: powyżej 139 zakupionych przez Uczestnika Pakietów.
  6. Produkty zakupione w ramach pakietu cateringowego Regular Vibe są wyłączone z Programu Statusowego, w związku z czym nie gwarantują jakichkolwiek Punktów w tymże Programie Statusowym, ponadto wyłączenie pakietu Regular Vibe obejmuje również brak możliwości jego nabycia w ramach niniejszego Programu Statusowego zgodnie z §2 ust. 14 Regulaminu.
  7. Produkty zakupione w ramach pakietu cateringowego Summer Ready gwarantują podwojone Punkty w Programie Statusowym za każdy dzień zakupionego Pakietu.

§ 4PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem Danych jest Organizator.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Uczestników Programu jest art. 6 ust. 1 lit. a) oraz lit. f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (dalej „RODO”).
  3. Dane osobowe Uczestnika Programu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Programu i w celu kontaktu marketingowego zgodnie z wyrażoną przez Uczestnika Programu zgodą udzielaną przy składaniu zamówienia.
  4. W ramach Programu Lojalnościowego Organizator ma prawo do dokonywania profilowania Uczestników na podstawie danych zgodnie z §3 powyżej, w celu zapewnienia spersonalizowanych rabatów lub innych korzyści wynikających z Programu Lojalnościowego.
  5. Kryteria profilowania i poziomy lojalnościowe opisane zostały w §3 powyżej.
  6. Udział w Programie Lojalnościowym oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika w celu dokonywania profilowania na zasadach określonych w Regulaminie. Uczestnik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, jednak może to skutkować ograniczeniem dostępu do Programu Lojalnościowego i korzyści z niego płynących, za co Organizator nie ponosiodpowiedzialności.
  7. Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania, sprostowania, usuwania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane są podawane na zasadach dobrowolności.

§ 5REKLAMACJE I ZGŁOSZENIA NARUSZEŃ

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące przeprowadzania Programu Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: LEMA GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02- 972) ul. Branickiego 9/82, w terminie do 14 dni od daty wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zdaniem Uczestnika złożenie reklamacji.
  2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
  3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
  4. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem “Program Lojalnościowy 2022”.
  5. Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 14 dni.

§ 6POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.12.2022 roku.
  2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się postanowienia Regulaminu Be Diet Catering, przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
  3. Udział w Programie jest dobrowolny i jednoznacznie wiąże się z zaakceptowaniem przez Uczestnika treści Regulaminu.
  4. Organizator zastrzega prawo do przedłużenia lub skrócenia okresu Programu, o czym poinformuje na stronie internetowej lub poprzez serwisy społecznościowe Organizatora.
  5. Zarówno Uczestnik jak i Organizator powinni dążyć do polubownego rozwiązania wszelkich sporów mogących zaistnieć w związku z realizacją Programu.
  6. W przypadku braku polubownego rozwiązania sporu, spory odnoszące się i wynikające z Programu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
  7. Treść niniejszego Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej Organizatora oraz pod adresem siedziby Organizatora.