15 stycznia 2019

Płaski brzuch dzięki odpowiedniej diecie – to możliwe!

Brzuch to niezwykle ważna część ludzkie ciała, która skrywa w sobie narządy układu pokarmowego. Dlatego tak istotne jest, by był utrzymany w odpowiedniej formie i wystrzegał się za dużej ilości tłuszczu, który może mieć negatywny wpływ na nasze zdrowie. Otyłość brzuszna, bo o niej mowa, może zaburzyć przemianę materii i mieć związek z występowaniem cukrzycy, zawału serca czy miażdżycy. Tłuszcz zlokalizowany w okolicy brzucha powoduje, że otłuszczone mogą być także nerki czy wątroba. Dlatego też posiadanie płaskiego brzucha ma wpływ nie tylko na nasze samopoczucie i atrakcyjną sylwetkę, ale przede wszystkim na nasze zdrowie.

Nie tylko płaski, ale przede wszystkim zdrowy

O posiadaniu płaskiego brzucha najczęściej zaczynamy marzyć przed wakacjami, gdy oczami wyobraźni widzimy gorące plaże, baseny i nowe modele kostiumów kąpielowych. O brzuch jednak trzeba dbać cały rok niezależnie od urlopu, ślubu lub noworocznych postanowień. Dotyczy to zarówno panów, jak i pań, dlatego za pomocą diety i ćwiczeń zatroszcz się nie tylko o swój płaski brzuch, ale również o formę członków rodziny i partnera. Wszystkim Wam wyjdzie to na zdrowie!

3 wskazówki w ramach diety na płaski brzuch

Jedz niewielkie porcje w odstępach 4-5 godzin

Regularność to klucz do sukcesu. Jeśli będziesz konsumować obfite potrawy, talerze i miski wypełniać po brzegi, a o obiedzie i kolacji przypominać sobie o wiele za późno, nie wyniknie z tego nic dobrego dla Twojego żołądka i trzustki. Dodatkowo organizm, który boi się długich przerw w dostawie pokarmu, zaczyna magazynować tkankę tłuszczową w okolicach brzucha.

Sięgaj po warzywa i owoce

Zaprzyjaźnij się z jabłkami, gruszkami, malinami, bananami, marchwią, pietruszką i zielonym groszkiem, które posiadają wiele błonnika pokarmowego. Błonnik to istny oczyszczacz jelit, który niweluje zaparcia i potrafi wyregulować perystaltykę jelit. A to w istotny sposób przekłada się na sposób funkcjonowania narządów wewnętrznych oraz na sam wygląd brzucha.

Ogranicz słodycze i smażone potrawy

Czekolady, batoniki i ciasteczka mają wiele kalorii i najczęściej także dość długą listę składników. Po ich spożyciu szybko wzrasta poziomu cukru we krwi, a dodatkowe kalorie wpływają na powstawanie brzuszka i oponki. Smażenie też nie jest wskazane, bo przygotowane w ten sposób potrawy długo zalegają w żołądku i powodują uczucie ciężkości.

Prosta droga – co jeść, by mieć płaski brzuch

Jeśli już teraz chcesz wprowadzić powyższe wskazówki w życie, znacznie może ułatwić Ci to catering dietetyczny Be Diet Catering, który przygotowywany jest przez doświadczonych kucharzy i dietetyków. W boxach znajdziesz same zdrowe, pełnowartościowe posiłki z dużą ilością warzyw i owoców. Nie będą Cię kusić słodycze, zapomnisz o podjadaniu między posiłkami, poznasz smaczne przepisy i w końcu będziesz odżywiać się regularnie, co z pewnością odczuje Twój brzuch.

Dietę wzmocnij ćwiczeniami

Dziesiątki czy setki wykonanych brzuszków nie sprawią, że Twój brzuch będzie wyglądał idealnie. Głównym kluczem do sukcesu jest właściwa dieta na płaski brzuch, a następnie odpowiednio dobrane ćwiczenia. Tutaj dobrze sprawdzą się aeroby – bieganie, spacery, nordic walking, rolki czy rower. Ale możliwości jest mnóstwo! Może boks, koszykówka, piłka nożna albo taniec? Wybierz sport, który najbardziej lubisz, i czerpiąc z niego przyjemność, dbaj również o wygląd brzucha! Możesz uzupełnić go również o ćwiczenia siłowe, odwiedzając siłownię.

Zamów