Pomysły na fit kolację: dietetyczne szaszłyki z piekarnika #4

Pomysły na fit kolację: dietetyczne szaszłyki z piekarnika #4

Prosty przepis na dietetyczne szaszłyki z piekarnika

Tym razem mamy dla Was przepis na dietetyczne szaszłyki. Są bardzo proste do zrobienia, a przede wszystkim – lekkie i zdrowe. Świetnie pasują na fit kolację!

Przygotujcie: – ok. 100g fileta z kurczaka, – po pół papryki: czerwonej i żółtej, – pół cebuli, – pół małej cukinii, – przyprawy: sól, pieprz, papryka ostra, curry, – patyczki do szaszłyków.

Sposób przygotowania

Kurczaka myjemy i kroimy na małe kawałki, następnie przyprawiamy. Paprykę i cukinię kroimy podobnie, a cebulę w prążki. Następnie nadziewamy wszystkie składniki na patyczki. Pieczemy w piekarniku rozgrzanym do 180°C przez ok. pół godziny.

Smacznego!

Sprawdź również inne przepisy na dietetyczne kolacje, np. wegańskie leczo oraz krem z dyni.

Jeśli chciałbyś otrzymywać na co dzień smaczne wegetariańskie posiłki, zapoznaj się z naszą ofertą Be Diet Vege. To opcja dla osób, które nie spożywają mięsa i ryb, ale akceptują produkty mleczne, jaja i miód.

Zamów