Czy regularne żywienie ma znaczenie?

Czy regularne żywienie ma znaczenie?

Życie w ciągłym biegu wiąże się z ogromną dawką stresu. Przez nadmiar obowiązków pewnie często zapominasz o regularnym spożywaniu posiłków, przez co Twój organizm staje się osłabiony. Dołóż do tego małą ilość snu i intensywny wysiłek fizyczny i spodziewaj się negatywnych efektów takiego trybu życia, które pojawią się wcześniej, niż się tego spodziewasz. Co zrobić, by uchronić się przed tak tragicznymi skutkami? W tymże poście wyjaśniamy, jak ważne jest regularne żywienie, i podpowiadamy, w jaki sposób zadbać o właściwe nawyki.

Zdrowe nawyki: klucz do sukcesu

Życie w pośpiechu nie sprzyja regularnemu spożywaniu posiłkówObecnie wspólne zasiadanie do stołu o danej godzinie to już naprawdę rzadkość. O tyle, o ile udaje się to jeszcze w weekendy, o tyle w tygodniu to wręcz niewykonalne. Przez ciągłą gonitwę, w jakiej funkcjonujesz, możesz zapominać o regularnym spożywaniu posiłków. Nic dziwnego, rano śniadanie zjedzone na szybko lub wcale, w pracy zamawiasz coś z knajpy, a wieczorem – po intensywnym dniu – nie chce Ci się gotować, więc przygotujesz coś na szybko.
By zacząć żyć i jeść zdrowo, trzeba wyjść od zmiany nawyków żywieniowych. Bez tego nie osiągniesz zamierzonego celu. Ustal kilka chwil w ciągu dnia, które poświęcisz na jedzenie. Byle nie w pośpiechu! Mimo że na początku będzie Ci ciężko dostosować się do nowego harmonogramu, zobaczysz, że już po kilku tygodniach przyzwyczaisz się do takiego funkcjonowania. Co więcej, poczujesz się dużo lepiej.

Regularne żywienie: dlaczego takie ważne?

Prawidłowe rozplanowanie posiłków przełoży się na doskonałe efekty, jeśli chodzi nie tylko o Twoją sylwetkę, ale także samopoczucie. Zaleca się jedzenie o stałych porach każdego dnia, w odstępach około trzech godzin. Dlaczego to takie ważne? Regularne spożywanie potraw i przekąsek pozwala zapanować nad głodem, przez co nie poczujesz chęci podjadania. Jesz zatem tyle, ile potrzebuje Twój organizm. Pamiętaj także, by ostatni posiłek zaplanować na około dwie, trzy godziny przed snem. Jedz wolno, nigdy w pośpiechu. Inaczej Twój organizm nie da rady prawidłowo przyswoić dostarczanych mu produktów.

Na ratunek: catering dietetyczny

Dieta pudełkowa może pomóc w regularnym spożywaniu posiłkówDoskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdy ma czas na to, by przygotowywać każdego dnia pięć posiłków. Jeśli nie chcesz każdego wieczoru spędzać w kuchni, przemyśl kwestię wyboru cateringu pudełkowego. To wygodne rozwiązanie dla każdego, kto przywiązuje wagę do tego, co je, a ponadto chce przestrzegać dokładnych godzin spożywania posiłków. Niezależnie od tego, jakie masz preferencje żywieniowe, znajdziesz opcję diety, która Ci odpowiada. W naszej ofercie mamy trzy podstawowe warianty, które następnie zostaną dostosowane do Twoich upodobań. Be Diet Optimal, Vege lub Vege + Ryba – to Ty decydujesz, co będziesz jadł w ciągu całego dnia, a my dostarczymy to pod drzwi Twojego mieszkania!

Zamów