W procesie odchudzania należy zwrócić uwagę na wiele kluczowych czynników, które umożliwią zdrowe, ale i również efektywne zrzucenie nadmiernych kilogramów. Podczas przeprowadzania procesu redukcji powinno zadbać się o odpowiednio skomponowany jadłospis, ale i również o dostateczną ilość aktywności fizycznej. W poniższym artykule skupimy się jednak na poprawnym odżywianiu się i zwrócimy uwagę na naturalne wspomagacze odchudzania.

Białko – najlepszy przyjaciel podczas redukcji

Mówiąc o najważniejszych wspomagaczach odchudzania, na samym początku należy wspomnieć o białku. Co może nam ono zapewnić? Bardzo częstym problemem diet, jest stosunkowo niskie poczucie sytości, które zachęca do spożywania niezdrowych przekąsek. Jeżeli zwiększymy procentową zawartość białka w naszym dotychczasowym jadłospisie, to niemalże całkowicie możemy zapomnieć o wyżej wspomnianym problemie. Należy również podkreślić, że liczne badania wskazały, że rozpoczynanie dnia od pełnowartościowego śniadania bogatego w proteiny, skutecznie wpływa na zrzucanie nadmiarowych kilogramów.
Jeżeli chciałabyś sięgnąć po produkty bogate w białko, to na półkach sklepowych powinnaś szukać chudego mięsa, ryb, jaj, nabiału (warto pamiętać, że sprzyja rozwojowi korzystnej mikroflory jelit, ale i również wspomaga prawidłowe wypróżnianie się), nasiona roślin strączkowych (mówimy tutaj głównie o fasoli, ciecierzycy oraz soczewicy, które będą doskonałym źródłem witamin, składników mineralnych, ale i również błonnika pokarmowego). Pamiętaj, że proteiny to skuteczne wspomagacze odchudzania, których na pewno nie powinno zabraknąć w Twoim jadłospisie!

Poznaj naturalne wspomagacze odchudzania w postaci błonnika!

W diecie nie może również zabraknąć błonnika pokarmowego, czyli składnika, który nie ulega trawieniu w przewodzie pokarmowym człowieka. Mimo tego substancja ta korzystnie wpływa na wiele funkcji, z czego najlepszym przykładem będzie zwiększenie sytości posiłku! Należy również wspomnieć, że błonnik skutecznie wpływa na perystaltykę naszych jelit, a jednocześnie sprzyja rozwojowi ich prawidłowej mikroflory. Mówiąc o zaletach, nie należy również zapominać o niepodważalnym udziale w regulowaniu poziomu glukozy we krwi oraz wpływie na poziom cholesterolu.
Chcąc zwiększyć zawartość błonnika w menu, należy sięgać głównie po produkty zbożowe, takie jak płatki, otręby, pieczywo razowe oraz pełnoziarniste. Składnik ten można również znaleźć w warzywach (brokuły, ziemniaki) oraz owocach (głównie w suszonych). Z pomocą wyżej wymienionych artykułów można przygotować koktajle na odchudzanie, które będą doskonałym sposobem na rozpoczęcie dnia!

Wspomagacze odchudzania w postaci codziennych produktów spożywczych

Poza samymi składnikami pokarmowymi warto również zwrócić uwagę na produkty spożywcze, które można uznać za doskonałe wspomagacze odchudzania. Mimo że są one stosowane na co dzień, to mało kto jest w stanie określić ich zbawienne właściwości podczas redukcji:

• Cynamon – doskonały dodatek, który nada wielu potrawom ciekawego charakteru. Do właściwości tej przyprawy można zaliczyć wpływ na regulację poziomu glukozy we krwi, co sprzyja jej stabilizacji. Hamuje również chęć podjadania, co jest niewątpliwym problemem w trakcie stosowania diet.

• Papryczka chili – mimo że nie każdy przepada za ostrymi posiłkami, to kapsaicyna zawarta w papryczkach ma działanie przyspieszające przemianę materii, ale i również znacznie hamuje apetyt. Z tego właśnie powodu zachęcamy do stosowania tego produktu w swojej codziennej diecie, efekty na pewno będą zauważalne.

• Woda – wpisując w sieci „wspomagacze odchudzania ranking”, z całą pewnością spotkasz się z wodą. Należy podkreślić, że jest ona niezbędna dla organizmu do przeprowadzania reakcji metabolicznych, a jej odpowiednia ilość w codziennym jadłospisie znacznie sprzyja redukcji nadmiernego apetytu. Czym jest to spowodowane? Nasz organizm czasem myli poczucie głodu i sytości, przez co woda staje się doskonałym uzupełnieniem każdego procesu redukcyjnego.

• Herbata – większość naparów herbacianych można uznać za skuteczne wspomagacze odchudzania. Udowodniono, że herbaty zielone, czarne oraz czerwone mają realny wpływ na proces redukcji. Są one bogate w polifenole, które hamują rozwój wielu chorób. Wspomagają również proces trawienia, wzmagają termogenezę, korzystnie wpływając na proces spalania tkanki tłuszczowej.

• Kawa – mówiąc o gorących napojach, nie należy zapominać również o kawie, która u wielu osób skutecznie hamuje apetyt. Do zalet można również zaliczyć wspomaganie w spalaniu tłuszczu oraz przyspieszenie metabolizmu.

Redukcja z BeDiet Catering!

Mamy nadzieję, że udało nam się przedstawić najważniejsze wspomagacze odchudzania, które przyczynią się do polepszenia Twojej sylwetki. Jeżeli nie możesz jednak znaleźć czasu na przygotowanie w pełni zbilansowanych posiłków, ale marzy Ci się osiągnięcie wymarzonej figury w stosunkowo krótkim czasie, to uważamy, że powinnaś zainteresować się naszą bogatą ofertą! Doskonałą propozycją będzie menu naszej diety Optimal, które cieszy się ogromną popularnością.
W Be Diet Catering dobieramy kaloryczność do Twoich potrzeb. Nasze jadłospisy powstają w konsultacji z dietetykami klinicznymi dzięki czemu w Twoje ręce trafiają zbilansowane, jak również smaczne posiłki. Fachowe grono kucharzy, z renomowanym szefem kuchni na czele dba o jakość, ale i również smak potraw, przez co możesz mieć pewność, że dieta nie będzie przykrym obowiązkiem, a przyjemnością! Zaufało nam już wiele kobiet w całym kraju! Dołącz do grona zadowolonych klientek, a na pewno nie pożałujesz swojej decyzji!