Pomysły na fit kolację z ciecierzycą #7

Pomysły na fit kolację z ciecierzycą #7

Fit kolacja z ciecierzycą – prosty przepis

Ciecierzyca jest świetnym źródłem białka. Idealnie pasuje do lekkiej kolacji. 🙂

► Przygotujcie: – pół szklanki ciecierzycy ugotowanej lub z puszki, – garść rukoli, – łyżkę pestek granata, – ok. 2-3 winogrona, – 2 orzechy włoskie, – odrobina cebuli, – łyżeczkę natki pietruszki. ► Na dressing potrzebujecie: – łyżkę oliwy z oliwek, – łyżeczkę octu z czerwonego wina lub jabłkowego, – pół ząbka czosnku (przeciśniętego przez praskę), – szczyptę słodkiej papryki w proszku, – sól i pieprz do smaku.

Sposób przygotowania

Rukolę wraz z ciecierzycą wykładamy na talerz. Dodajemy pestki z granatu, pokrojone winogrona, cebulę i orzechy. Całość polewamy dressingiem i dosypujemy natkę pietruszki.

Smacznego!

Sprawdźcie również inne przepisy na fit kolację np. dietetyczne szaszłyki albo wegańskie leczo. Zapraszamy!

Nie masz czasu na samodzielne przygotowywanie posiłków? Sprawdź naszą ofertę cateringu pudełkowego. Be Diet na Twoje życzenie dostarczy pięć zdrowych pełnowartościowych posiłków do Twojego domu lub biura.

Zamów