Pyszne koktajle z błonnikiem, które przyśpieszą naszą przemianę materii. Część II

Pyszne koktajle z błonnikiem, które przyśpieszą naszą przemianę materii. Część II

POMIDOR, SELER, NATKA PIETRUSZKI

Umyj i sparz dwa średniej wielkości pomidory. Obierz je ze skórki i podziel na ćwiartki. Łodygę selera naciowego opłucz letnią wodą i pokrój w 2 centymetrowe kawałki. Opłucz kilka gałązek natki i porwij palcami. Zmiksuj wszystko w blenderze. Dodaj łyżeczkę oleju ( np. Lnianego luz z orzechów włoskich ).

Zawartość błonnika: 3,8 g.

KIWI, SELER NACIOWY

Obierz dwa owoce kiwi ze skórki i przekrój na pół. Łodygę selera naciowego opłucz letnią woda i pokrój na 2 centymetrowe kawałki. Składniki zmiksuj z 1 szklanką mineralnej wody niegazowanej oraz łyżeczką miodu naturalnego ( np. Wielokwiatowego ).

Zawartość błonnika: 3 g.

MANDARYNKI, JOGURT NATURALNY

Opłucz ciepłą wodą i sparz 5 mandarynek, następnie obierz je ze skórki. Podziel na cząstki. Zmiksuj w blenderze razem ze szklanką jogurtu naturalnego lub kefiru.

Zawartość błonnika: 5,4 g.

Zamów